Els de Miguel Ángel Romero van trencar una ratxa de tres partits sense sumar la victòria contra un bon rival com és l’EF Bonaire, un dels equips que més intenten jugar la pilota en aquest grup 6 de Tercera Catalana. Un triomf (3-2), en què els locals van arribar a manar en el marcador per 3 a 0, però que van veure com al final se’ls complicava la cosa sense anar a més.

La primera part va acabar 1 a 0 a favor dels verd-i-negres gràcies a un gol de Yago Sirio al 26. Una diana que feia justícia al domini i les nombroses ocasions de què va disposar el Mira-sol.
 

A la segona part el conjunt visitant es va bolcar sobre la porteria verd-i-negra a la recerca de l’empat, però els gols van tenir segell mirasolenc. Adri Ayala de penal, i de nou Yago Sirià van marcar dos gols més que semblava que sentenciaven el partit, però res més lluny de la realitat. Dues errades defensives locals van donar vida a un Bonaire que ho va intentar fins al final, però que va acabar jugant amb 9 per expulsió d’Alejandro Gutiérrez i Albert Aragoncillo. 

Al final els punts es van quedar a casa i el Mira-sol Baco es manté desè amb 36 punts. Aquesta setmana visiten un rival complicat com és el Juventud 25 de Septiembre, quart amb 46 punts. Els de Rubí a l’anada van guanyar per la mínima (0-1) a Mira-sol. 

Foto: Miquel Lara