L’Amateur masculí de Miguel Angel Romero tanca la temporada amb un triomf (3-1) davant el Junior B. 49 punts i una novena posició es el bagatge de l’equip mirasolenc amb 15 victòries, 4 empats i 15 derrotes, 66 gols a favor i 62 en contra. Marc Arroyo amb 13 gols, ha estat el màxim golejador de l’equip, seguit de Yago Sirio i Adri Ayala, tots dos amb 10.
El matx contra el filial del Junior, sense cap pressió per als locals i amb la permanència en joc per als blau-i-negres va ser un monòleg del Mira-sol en el primer temps. Un Yago Sirio espectacular de forma en aquest tram final de temporada va obrir el marcador en el minut 14. Quatre minuts mes tard, una centrada per l’esquerra d’Alberto González, va acabar amb un gol en pròpia porta de Cabanes, que donava dos gols d’avantatge als mirasolencs. I abans del final de primer temps, David Rosa va anotar el tercer gol de penal.
En el segon temps, la necessitat del Junior de guanyar per no baixar a Quarta Catalana va fer pujar la intensitat dels blau-i-negres i el partit es va endurir, amb targetes i un parell d’expulsions. En el 80, Ignacio Deu va fer el gol de l’honor pel Junior, però insuficient per a les seves aspiracions.
Al final, triomf del Mira-sol per acabar la temporada i acomiadament de luxe per al tècnic Miguel Angel Romero després de dos anys a la banqueta, així com el jugador David Rosa, que tampoc continuarà l’any vinent.