Després de l’empat a casa contra el penúltim, les noies d’Àngel Codina han tornat a sumar els tres punts en la seva visita al CE L’Hospitalet.
Ben aviat es van avançar les mirasolenques amb un gol d’Esther Martínez en el minut 13. I sense temps per a la reacció local, de nou les de Mira-sol van tornar a marcar per obra de Lorena Arnalot. Un matx controlat per les verd-i-negres que en el segon temps va sentenciar Núria Amaro amb el 0 a 3 definitiu.
Un triomf que manté el Femení en tercera posició amb 51 punts i la següent jornada reben la visita del UD La Planada, líder.
Mira la classificació
Mira la fitxa del partit.